sjukt utråkad ..

tonårsfrågor

- 4 questions about relationship
är du singel? vet inte riktigt vad jag är
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej , men bli intresserad av någon på det sättet ja.
Hur många har du varit kär i? jag vet inte säkert
Är du kär just nu? - kär och kär , jag tycker om en person väldigt mycket ja.

- Elva frågor om dig själv
Namn ? Nellie Boman
När fyller du år? 3 april
Några piercingar? öronen och navel
Vad har du på dig just nu ? mjukiskläder
Vilken årstid är bäst? Vår och sommar och sensommaren.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? man får sova tills man vaknar brevid någon. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? kanske magen eller något.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? hellre med någon.
Vem isf? någon man tycker om

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? jag tror therese och sarah vet mest .. men allt vet de inte
Vem är den roligaste av dina vänner? haha , jenny tror jag
Vem är snyggast av dina vänner? oj , kan inte säga att någon utav mina vänner är ens ok, så alla :P
Vem är mest partyprisse? sarah, (jag), sara och josefine kanske. 
vem är den du helst har filmkväll med? finns många
Vem av dina vänner är mest "evil"? - vickan eller erika haha!

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? hah min katt.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? beror på hur man ser det.
Vem är farligast i din familj? JAG!! :O
Vem ser roligast ut i din familj? egon haha
Vem är coolast? Jag?
Har ni något husdjur? Ja!
Mest gemensamt med? katten själv
Underhållningen? pappa
Roligaste kvällen med familjen? har 2 så vet ej

10 frågor om idag
Vad har du gjort? inget , mött anna i 5 min sen köpt bröd ungefär
Vad ska du göra? idag? kolla film och sova
Har du gjort något dåligt idag? ja , jag är gangster
Har du duschat idag? nej inte än.
Är du trött nu? nej , men önska jag var.
Går du i skolan? ja, men inte just nu.
Har du varit i skolan idag? Nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? tråkig
Har du piercat dig? Ja
Är du hungrig nu? beror på vad som bjuds, hehe
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, bangerhead.se(om det gills)och blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? anna
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? tony
Vem sms:a du till senast? tony

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 30 min på sin höjd
Hur länge sen var det du träffa din farsa? någon månad sen kanske

- ÖVRIGT
Gillar du punk? nej eller vet inte
Har du sminkat dig idag? nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? har många men alicia keys, linkin park och deadmau5 är grymma

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? nej
Har du fler än 5 tröjor ? antagligen

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - ofta inte men ögonbrynspenna :)
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du läppglans/läppstift? - Ja, ibland
Använder du brunkräm? nej, men foundation
Använder du rouge? - Ja
Uppsatt hår eller utsläppt? Utsläppt och ibland uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej men 3-4 gånger i veckan kanske
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej

KÄRLEK:
Är du kär just nu? inte kär tror jag, men tycker om någon jätte mycket
Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? - jag tycker jag kan vara det om jag vill :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? haha, nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? tror förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej ?
Vem sov du senast bredvid? tony
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig, eller jo om jag visste att ajg skulle dö inom en snar framtid och vi hade varit tillsammans eller gifta/förlovade i mer än 10 år. så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0