en rubrik ..

Hej !

jag har inte så mycket att säga ska stanna hemma idag tror jag eller åka till rotebro om det gick. annars ville jag bara visa hur "fin" jag var igår och mina ny fixade naglar och ett linne jag köpt, plus att visa mina enormt många läsare min tatuering om de inte visste att jag hade eller liknande ! pussar på er alla <3


linnet från gina i borlänge 199kr  AS SÖT!


mina naglar :D tipparna från "kiss" inköpt på kicks 100kr för 100 tippar+ lim. nagellack från depend



min tatuering , står "I will always love you"  till mina föräldrar :)  är lite dålig skärpa så den ser konstig ut men as fin tycker jag själlv att den är :)


PS. ångra mig med bilden på mig haha puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0