JÄRVSÖ !

Haha , igår va fett kul jag, josefin och bea åkte till järvsö med skolan. hamna på buss två näst längst bak men några skumma killar. jag va ganska dryg mot dom. och dom trir jag är efterbliven blondin, dom tror att jag inte fatta saker när dom var oseriösa och trodde jag tog det seriöst. mysigt :)

när vi vär va där så fixa vi skidor (jag var den ända som hade problem med pjäxorna .. typiskt). sen åkte vi sitt lift upp med bea och jag dog när vi kom upp.. hade ju glömt hur man åkte, OMG va jag blev till en liten bebis och ville till mamma och trodde jag skulle dö :(  till slut så efter typ 30-45 min så fick någon lärare (eller någon som åkte skidor) mig att göra mig säker och "lärde mig" hur man gjorde och jag åkte ner och sen gick det bra efter resten av resan :) as kul !! .. fast bea fick lite problem så det var ju inte kul :(  men annars va det as roligt :)  hoppas vi gör om det nästa år :D

här är jag och josefin innan sista åket tror jag. egentligen skulle jag fota utsikten men josefin stod där så hon fick vara med .. sen ville jag också fottas med utsikten. jämnför gärna bilderna och se hur jävla lång/stor jag är jämnfört med min vän josefin på bilderna hahahah :)

puss


JAG :D  kolla mina fina vantar ..


och sen josefin här då :)

liten brud i lyx förpackning :)

KOLLA UTSIKTEN FÖRESTEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0