jag orkar

inte vara 16 år längre, jag vill inte plugga. jag vill jobba. jag vill inte bo hemma. jag vill ha egen lägenhet / med vän. jag är trött på alla som säger till mig si och så. jag kan göra det jag vill. skiter fullständigt i vad andra tycker om det jag gör men det gör inte andra.
jag vet att alla tycker jag har förendrats men vad fan ska jag göra då ? vara exakt samma person livet ut ?  leka med dockor tills jag dör ? , men växer och förendras. jag vet inte vad alla tycker och säger om mig.. för det ni säger säger ni inte till mig , utan till andra. känns jävla bra allså fyfan för det ! blir så jävla irriterad på det men , bryr ni er ? nej okej då kan ni ju lika gärna radera mig från erat liv !

tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0