handlat !

Hej Alla glada , lyckliga , deprimerade, handikappade , mörka, vita, fula och fina männsikor

idag var jag i kista gelleria efter min skolgång. jag köpte ett par skrid byxor/termo byxor valdigt fina från intersport (Y)
 efter som jag ska åka skidor med min skola imorgon (vi har friluftsdag). blir förhoppningsvis väldigt bra :)

sen blev det 2 leggings från bik bok likadana i olika färger och ett par jeans leggings från salt.


vet inte hur bra man ser .. men det är hängsklor på. 350 kr från intersport :)



inte bra bild , men de 2 år vänster är från bik bok 199kr/st :) och de andra med knapp som syns 399kr från salt :)




slänger in en bild på "två" blondiner .. bruden  till höger fyller dessutom 18 på söndag ! Grattis i förskott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0