TJA TJA ! och grattis till mig <3

Hej mina fina blogg läsare förlåt att jag inte uppdaterat min söta blogg :) har glömt .. men aja


det jag ville säga är att jag fyller år idag :D 17 bast breeeee. så ett år kvar fan va nice sen !!  tänkte säga vad jag fått /gjorrt. okej dagen börja med att jag vakna upp brevid en random kille .. tony tror jag han hette , rätt snygg men aja .. minns inget från gårdagen och det är väl lika bra :D! sen gick jag upp och mamma sa grattis och gav min mitt "paket" ( ett kuvär) som innehöll en lapp som det stog ( du får beställa din epilator) och sen 1000 kr till peace and love festivalen (behövde 700 kr till) sen till en parfym som jag beställde för 5 min sen typ :)japp den kosta 300 kr för 100ml paris hilton hieress eller va den heter" as nice !   .. sen tog jag och random killen en promenad och sen kom vi hem till mig igen och ajg duscha ... medans han åt frulle :D

sen fixa jag mig och han åt upp morotskakan (Y) jaja sen åkte han hem och jag till min pappa :)

där åt vi osv .. jag fick 400kr av pappa , 200 av farmor , 200 av ena min faster , sen 150kr på kicks + 100 kr av andra faster :) känns bra att vara lite rik ibland .. men nu ska jag gå

uppdaterar så fort jag har fårr parfymen och epilatorn så ska jag testa de och ge de 5 av 5 tosters .


PUSSSSSS!! älskar er som sa grattis idag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0