så jävla läskigt!

Allså jag vet att det kommer att låta som jag är dum i huvudet nu men allså på riktigt så vet jag inte vad som händer vissa dagar , kolla jag vet ju inte om det händer er .. men jag tar mitt senaste exempel. jag satt på tåget och tänkte på en sak ( tänker ej utala mig om det i bloggen) , men när ajg sitter där och tänker så typ försvinner jag från verkligheten i någon sekund och gör "den rörelsen" som jag gjorde i det jag tänkte, och då ba ¨å kommer jag tillbaka. allså jag vet att det var random att skriva bara så men jag undrar bara  VA DET ÄR ? har det hänt någon annan ? eftersom det endast är v'nner till mig som läser så RING MIG FÖR MED INFORMATION









PUSSAR FÅN NELLSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0