hallå !

som de som läser vet är att jag ínte skrivit här på ett tag .. har verkligen inte orkat och har bara inte haft tid tror jag.
 det är det jag skulle säga sen var jag hemma idag har ont i huvudet och kallsvettas det får jag inte göra eftersom jag fyller år på lördag som ingen vet för alla har glömt bort mig. om man frågar någon -när fyller jag år?  får man svaret typ -du fyller väl typ i agusti va ?  eller något annat det är roligt. men aja vad ska jag göra åt saken som råkar veta när alla fyller år. men snart ska jga gå och handla är tvungen för att ajg måste köpa saker tills ajg fyller år.

för övrigt en sak att jag ville säga är att jag fixar fransk manikyr på de som vill. eller stylar på annat sätt , det ända jag begär när det är fransk manikyr är tid , vitt nagellack, ev ljusrosa underlacksfärg och överlacksförg (genomskinligt) detta gäller bara mina vänner
 
 inte super bra gjort men, det kan blir bättre om man inte gör på sig själv.

puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0