när tåren faller vet jag att jag älskar dig

när ni ser rubriken tränker ni säkert .. åhh nej en kris med killar igen men det är det inte.
 jag vill bara säga att jag hatar bilder på min bror om liten .. det får mig att tänka på allt han gjort för mig .. jag minns inte mycket .. men det jag mins är så strakt , har inte gråtit så här mycket på flera månadre , åtminstonde 2-3 månader.

jag vet inte hur mycket jag saknar dig min älskade bror , om något skulle hända dig så tar jag nästan livet av mig och hämnar på psyket .. exakt som med några av mina vänner. ingen kan förstå det jga känner ni .. ingen , jag vill inte ens höra  " joo .. men jag fattar hur du känner " för det gör du inte. 

jag vill också säga grattis i efterskott här på bloggen eftersom jag inte skrev igår


Grattis min älskade Bror Eddie Widing , 22år 27 juli 2010. älskar dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0