gotland stockholmsveckan 2010 !

Här kommer lite bilder från GOTLAND !!


Me and my friend josefine



my love och vår ny inköpta bil



jag vid stranden som ligger vid kallis



nästan alla tjejer på vår balkong



jag och en sötnos



me and jenny



våra shottar



lilla victoria och fina jag på after beach



jag med någon random och mina konstiga ben -_-



lite sexiga brudar , själv syns man inte och det är väl lika bra.
(sitter bakom bruden med rosa spets)


jag när jag försöker se lite cool ut , lyckas inte jätte bra ..



våra "melon drinkar" jag ville inte ens ha för de smaka skit



denna bild har en lite historia , om någon ser mig längt bak med pilot brillor så.. var det så att jag skulle fotas helt själv först brevid denna fina lilla rosbusken men då kommer alla andra och ställer sig framför mig och så syns jag knappt sen .. lite synd  aja what 2 do.



jag har stekt fiskpanetter (Y)


en bild från busiga bussen.se som party bussen hette. fin man var ..



första dan när vi vart och handla
(jag i lila tröja har shorts och bär två paket cornflaks)



ellen , jag och vickan sitter någonstans =)



kallis stranden efter några raggade på ellen så att vi satt oss brevid dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0