HEJ

HEJHEJHEJ , nu är jag äntligen hemma igår hade vi as kul även fast jag inte minnsa allt så va det kul , först va vi på minkvägen på någon liten fest sen till valsta på något sen gick vi runt till tre olika i valsta helt sjukt hahaha , men iallafall  idag väckte mamma mig 11 jag va lite snurrig men det märkte inte hon så åkte vi till södergatan och fixa massa jag har en lampa i mitt nya rum nu och sen har vi en sko grej man lägger skona i allså jag har skruvat som fan har 4 blåsor i högra handen för att jag gjorde det så mycket , det gör skit ONT ! aja , nu ska jag plugga biologi sen kanske möta en kompis och sen hem , duscha och sova sjukt trött för mamma väckte mig förtidigt allså 11 är tidigt ifall man kommer hem vid typ 3-4 på natten . hoppas nu hade en rolig helg:)
puss frrån nellie <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0