härlig dag !

HEJ :) nu är jag hemma tur att man slapp två lektionen idag för jag orkade verkligen egentligen gå på de för det är tåkigt :) , jag hade ingen idrott för vi ska bada och killarna har idag och vi på onsdag och som ersättning skulle vi vara med på A3:s lektion och de hade matte som vi redan haft idag så vi slapp det :D  och sen ingen biologi för  vår lärara villa att vi skulle göra provet tsm tror jag så så :D  nu är jag glad. sen är jag super glad också för ellen var i skolan !! som hon inta varit på 3 veckor nästa , allså hon kom hem från thailand igår morse och hon hade ett par örhängen till mig fett lycklig köpte såna när jag var i thailand i mars men va så klumpig att jag tappa de ute :O allså alskar ellen mer än allt nu för att hon rädda mig från döden haha skoja :) .

men här är de iaf


Sen har jga även fått lite post , något om gymnasievalet typ massa info :) kul kul


puss från nellie <3

Kommentarer
Postat av: eleonor

nellie är fett söt. i love ya

2009-10-13 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0