JULKLAPPS TIPS

Hej , nu är det julklapps tider alla måste ha en julklapp hit och dit ! jag vet själv hur jobbigt det är att hitta något så ska ge er lite tips på vad elelr hur ni ska tänka när ni handlar .

Till vän eller bästa kompis : Du ska tänka ungefär - vad vill jag ha ? . jag kan nästan slå vad om att din bästa vän och du har  lite av samma smak på vissa saker och om du skulle hitta en snygg tröja som du skulle vilja ha så köp den åt henne  om det är till motsatta könet  så tänk vad skulle jag vilja ha om du står på herravdelningen som kille liksom.

Till mamma /pappa : Dom tycker säkert också om allt möjligt det är tanken som räknas , köp ett par triss lotter om du inte har så mycket pengar eller så kanske du kan ge din mamma något hon använder mycket kanske någon kräm till ansiktet eller till kroppen vad vet jag .. pappa kanske vill ha något annat roligt , typ strumpor :) eller varför inte en flashig tjocktröja.

Till pojk/flickvännen : Till flickvännen kan du köpa något smycke som du tror att hon skulle gilla eller varför inte ett presentkort på hennes favoritaffär , till pojkvännen kan du köpa en tröja  eller varför inte ett par jeans från http://www.topstreetwear.com/ . dom har sjukt snygga jeans till killar.

Till övriga personer :köp något roligt kollar på buttericks .. det är ju en skämt affär .. alla gillar sånt :)
eller något doft ljus med någon grej som håller ljusen , det är alltid mysigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0