JULAFTON !

Hej på er alla .. som ni vet är det självaste julafton idag 24/12-09 det är helt ortoligt ! skoja .. det är det inte. julen är lite överskattad tycker jag men det spelar inger roll , just nu är jag hos mamma och vi har öppnat alla julklappar som hon köpt till mig.
för alla er som vill veta vad jag fick så fick jag :
 lite hår tofsar utan metall grej så man inte förstör håret lika mycket och ett nivea lip care.
  en internsivtoning från loréal och en liten kossa med magneter:)
 ett skit bra shampoo och balsam och ett dyrt värmeskydd som alla borde ha ! 
 presentkort på kicks , H&M och sf bio :) plus lite pengar
 en kofta och ett par strumpbyxor
 ansiktsbastu  , sjuktbra för ansiktet:)
 Sist men godast en paradis ask  mmm.. marabou

PS. detta är bara från mamma :)

puss fårn nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0