helg

hej igår (lördag) va jag i årstafältet på en lokal fest .. fyfan säger jag bara va KUL DET VA ! sjukt roligt fixa lite nr till konstiga killar där , men de va snälla faktist :)  allt börja med att jga vakna duscha och platta håret, gick och köpte pizza åt upp den . sen ringda jag sarah och så gick jag dit , vi fixa oss och så åt vi tacos som yvett laga :) jätte gott och sen fixa jag mig mer , sminka mig och sånt skit och sen drog vi till stationen.

när vi satt på tåget  så snacka vi som vanligt , i väsby kom massa tjejer på och va fett jobbiga snacka skit högt och va överdrivet jobbiga bara . de gick av vid centralen och det va väl bra för vi skulle ju längre , vi skulle till årstaberg som är två stationer från stockholm c och när vi gått av så tog vi tvärbanan en bit och sen mötte vickan upp oss och vi gick dit och börja festa ;)
 när vi varit där ett tag , allså ganska länge så åkte vi till centralen med tvärbana och tunnelbana , sen bytte vi tunnelbana  och åkte iallafall till brommaplan och tog buss där , bussen fick vi vänta på i typ 40 min tror jag kan ha varit lite kortare tid men aja . vi åkte bussen i kanske 25-30 min  sen hämta några oss med bil och vi åkte hem åt köttbullar och makaroner , allså fan va snälla dom var ! så glad att dom va det :) sen sov vi och aa , orkar inte förklara mer ska göra mat nu och sova så himla trött
puss från nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0